Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Χάρις Αλεξίου - Πανσέληνος



Στην μέση ενός μικρού σπιτιού, που `χω νοικιάσει το γέλιο ενός μωρού παιδιού με έχει αγκαλιάσει. Τα ζήτησα όλα απ’ τη ζωή μου, τα πλήρωσα με την ψυχή μου να έχει ένα τόπο η καρδιά πριν να γεράσει. Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία είναι αλλιώτικη η σιωπή χωρίς παρέα. Δεν νιώθω θλίψη, μα μου’χει λείψει το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία. Δεν νιώθω θλίψη, μα μου `χει λείψει το λάγνο ψέμα σου που τα `κανε όλα ωραία. Είναι σκληρό για μια γυναίκα να `ναι μόνη στο λέω τώρα που η αλήθεια δε θυμώνει. Όση και να `ναι η δύναμή μου, θέλω έναν άνθρωπο μαζί μου Η μοναξιά στήνει παγίδες και πληγώνει. Μα έχει πανσέληνο απόψε κι είναι ωραία το σπίτι μου έρημο να κάνουμε παρέα. Δεν νιώθω θλίψη, μα μου `χει λείψει το κοριτσάκι αυτό που αγάπησες τυχαία. Δεν νιώθω θλίψη, μα μου `χει λείψει το λάγνο ψέμα σου που τα `κανε όλα ωραία. Στίχοι: Χαρούλα Αλεξίου Μουσική: Χαρούλα Αλεξίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου